Szellemek

A szellemek olyan lelkek, akik nem léptek tovább, és csapdába estek az asztrálsíkon. A legtöbb szellem NEM csak „üres héj”, ahogy a szaros zsidó miszticizmus próbálja beállítani őket. A legtöbb szellemnek vannak érzelmeik, a személyiségük sértetlen, és tudatában vannak a helyzetüknek. A lélek olyan, mint a víz: felveszi annak a testnek az alakját, amiben lakott. Az itt ragadásuknak számos oka lehet: a legtöbbjük nem tudott megpihenni, például nagyobb problémáik vannak, amiket nem hajlandók maguk mögött hagyni. Az olyan emberek, akik meditálnak és erős a lelkük, annyira kitűnnek az asztrálsíkon, mint valami jelzőfény. Emlékszem, néhány évvel ezelőtt a fiam egy barátjával és annak feleségével egy forgalmas étteremben ültünk. Pszichikusan olvasni kezdtem a nőt, aki szintén médium. A házukban lakott egy szellem, aki összebarátkozott az ötéves fiukkal. Ez a szellem az új házukba is velük ment, mikor elköltöztek.

Ahogy ott ültünk, és a szellemről mesélt, egyszer csak azt mondta: „Itt van!” A szellem persze rögtön hozzám fordult, a testembe lépett, és beszélni kezdett rajtam keresztül. Az 1950-es évek elején halt meg alkoholizmusban, méghozzá abban a házban, ahol ez a család korábban lakott. Nagyon magányos volt, és összebarátkozott a fiukkal, aki képes volt látni őt, és kommunikálni is tisztán tudott vele. A férfi nagyon aggódott, hogy a család vissza fogja utasítani őt, ezért mindenkit biztosított róla (rajtam keresztül), hogy soha senkit sem bántana. Láttam a szobát és az ágyat is, amiben meghalt. Miután az olvasást befejeztem és a közvetítés véget ért, a nő elmondta, hogy két másik médium is meglátogatta az otthonát, és mindketten ugyanazt mondták, mint én.

Érdemes még beszélnem a szellemek két szintjéről. Az első szintű szellemek olyanok, mint akiről előbb beszéltem. A kicsit nyitottabb lelkű átlagemberek és gyerekek képesek érzékelni őket. Ezeknek a szellemeknek nincs sok erejük, és gyakran spirituális áldozatok, akik különféle okok miatt nem voltak képesek továbblépni. Például meggyilkolták őket és a gyilkosukat nem kapták el, vagy nem találták meg a holttestüket, esetleg más szokatlan körülmények között haltak meg. A lelkük nem nyugodott meg. Gyakran a testüket nem ott temették el, ahol az elhunyt szerette volna, vagy baleset áldozatai lettek. Ha eltűntek, sokszor azt próbálják a családjuk tudtára adni, hogy meghaltak.

Olyanok is akadnak, akik nem tudják, hogy halottak. Erre szomorú példa a testvérpár, akikkel a fiam barátkozott össze. A fiatalabbik (tizenéves), vézna fivér barátnője egy kemény éjszakai buli után felébredt, és azt vette észre, a fiú hideg és merev – belehalt az alkoholmérgezésbe. Másnap ráhangolódtam a fiúra, és kiderült, hogy fogalma sem volt róla, hogy halott. Meg volt lepődve, hogy felkerestem.

Van olyan is, hogy egy szellem megpróbál valami számára fontosat elmondani, mielőtt továbblépne. Ez a halál beállta után kb. egy héten belül szokott megesni, s pár nap után továbblépnek. A nagybátyám (egy gyenge lélek) sok évvel ezelőtt megpróbált kommunikálni velem és az anyámmal. Ettől én nagyon megijedtem, mert akkoriban ateista voltam, és mivel nem hittem a lélek létezésében és hasonlókban, nem akartam foglalkozni vele. Azonban mikor az anyám elmondta, hogy ő is érezte a jelenlétét, már tudtam, hogy igaz. Úgy vette fel velem a kapcsolatot, hogy „észrevetette” velem a halálhírét az újságban. Az ő oka a kapcsolatfelvételre egy személyes ok volt, ami egy másik rokonomat érintette.

A második szintű szellemek különböznek az eddig leírtaktól. Ezek a lelkek sokkal ritkábbak, mivel haláluk előtt már erős varázslók és boszorkányok voltak, és TISZTÁBAN VANNAK VELE, HOGY HALOTTAK. Ők a poltergeistek, illetve olyan lelkek, akik mindenféle károkat tudnak okozni bizonyos helyeken. Egyesek képesek tárgyakat mozgatni és különféle sérüléseket, vágásokat okozni élőlényeken – embereken és állatokon egyaránt. Ezek a szellemek egyértelműen érzékelhetők azok számára is, akik nem érzékenyek az asztrális világ energiáira.

Az erőszakos halálesetek helyszínén sokszor tapasztalhatók vízzel kapcsolatos problémák, csőtörések, beázások – köszönhetően a halálenergia jeges, vizes jellegének.

© Copyright 2011, 2013, Joy of Satan Ministries;
Library of Congress Number: 12-16457

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Ghosts.html

Kategória: Sátánizmus kezdőknek | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.