Grondwitch verse

Az árnyékok közt jártam, és gúzsba voltam kötve,
Dombok után vágytam, csupa-csupa zöldre.
Bánat volt az életem az elnyomásnak révén,
Bár öröm-csírát érezem mellkasomnak mélyén.

Tudtam hogy kisarjad, és szabadságra vágyik,
Óvó hang a mélyből lidércként világít.
Kerestem hát a Kígyót, hogy titkos tudást kapjak,
Cserébe szolgája leszek Pokoli hatalmaknak.

Végre hátrahagytam Jahvét s minden angyalt,
Mert mindőjük csak gyilkolt, hazudott és csalt.
Mert Enki a mi atyánk, erőt ad nekünk a harchoz,
És Fekete a Mágiánk, mi ellenre halált hoz.

Názáreti és birkái vesztesekké lettek,
Sátán fiai-lányai igazságot tettek.
Vérem hozzád köt engem, tiéd vagyok végleg,
Pokoli katona lettem, az ajtón most belépek.

A háborúnak vége, Harcosokként állunk,
Menekülnek végre, mert nincsen bölcsebb nálunk.
Legyen ez hívó szónk testvéreink száján,
A Jobb Kéz Útja elbukott, kiáltsd: Éljen Sátán!

Minden Fivéremnek és Nővéremnek.
ÉLJEN SÁTÁN!!!

-Grondwitch

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Grondwitch.html

Kategória: Versek | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

