Őrződémonaink

Válasz:

Attól függ, ki az Őrződémonod. Nekem is több van mint egy. Maga Sátán is védelmezőként van jelen az életemben, évekig dolgozott velem szemtől szemben. Most (és korábban is az volt) viszont rendkívül elfoglalt. Egy évvel ezelőtt Lilith eljött hozzám, és azt mondta hogy mivel Sátán most nagyon elfoglalt [sok kivételesen fontos és befolyásos ember kéri az ő útmutatását], ő fog velem dolgozni, és így is történt.

Voltak idők mikor komoly problémáim voltak, és Sátánt hívtam segítségül. Mindig kaptam segítséget kb. 24 órán belül. Az is igaz, hogy mikor a Démonjaink elfoglaltak, az alsóbbrendű Démonok átvehetik a helyüket. Ez nem azt jelenti hogy ezek a felsőbb lények ne tudnának az asztrál-síkon egyszerre több helyen lenni. Ez azt jelenti, hogy szerencsére a Sátánizmus olyan mértékben terjed, hogy annyira sokan hívják a Pokol Erőit, hogy az nem csupán két-három helyet jelent egyszerre.

Én mindig megpróbálok megbirkózni amivel tudok, és csak akkor hívom segítségül a Pokol Erőit, ha valamit nem vagyok képes megoldani. Én Sátánnak dolgozom. Amellett hogy az Istenem, a Főnököm is. Sátán és a Démonjai nagyon felelősségteljesek, és kezükben tartják az irányítást.

Forrás: http://satanslibrary.webs.com/Joy%20of%20Satan%202010%20Sermons.pdf

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

