A legutóbbi támadás

2006. jún. 30. péntek

Ma este Cliff (a férjem) és én elmentünk a bevásárlóközpontba venni néhány dolgot. Cliff félrehúzott engem, és elmondta hogy észrevette, hogy egy idősebb, ősz hajú, ezüstkeretes szemüveget viselő férfi követ minket. Először nem érdekelt. Mikor kijöttünk a szupermarketből és a kocsinkhoz közeledtünk, Cliff észrevett néhány vezetéket, amik az üzemanyagtartály alól lógtak. Közelebbről is megnézte, és látta hogy a vezetékek tiszták (bármi ami a kocsi alján lóg, koszos lett volna). Bombakereső és autószerelő háttere lévén azonnal hívta a 911-et.

Én elmentem a parkoló biztonsági őreiért. Nagyjából 20 járőrkocsi és a tulsai Tűzszerészbrigád is megjelent 1-2 óra múlva, egy robottal megtalálták az szerkezetet, és eltávolították a kocsi aljáról. Ezt a műveletet egy kipárnázott öltözékben lévő, pajzzsal felszerelt egyén végezte. A parkolót lezárták, és sok ember nem tudott a kocsijához jutni több mint 2 órán keresztül. Kellemetlen volt. A rendőrkapitány azután utasította a tűzszerészeket, hogy nézzék át kívül-belül a kocsinkat, miután a szerkezetet egy hatalmas ládába zárták, és a tűzszerész-teherautóra emelték.

Sátán Atyám ezt mondta nekem néhány éve: “Sokszor törtnek majd az életedre. Néhányról tudomásod lesz, a legtöbbről nem. Egyik kísérlet sem lesz sikeres, de egy dolog biztos – mindegyikük meg fog ismerni ENGEM.”

Miután a rendőrség végzett, egy riporter interjút készített velem, és a végén megkérdezte, ezután is folytatni fogom-e amit csinálok. Azt válaszoltam: “Nem számít mi történik, folytatom. A halál nem ijeszt meg.”

Sátán Atyám és Thoth is velem dolgozott, és nagyon erős tudást fedett fel nekem. A magas pozíciókban lévők azok, akik nem akarják hogy bármelyikőtök is birtokában legyen ezen tudásnak. Szándékom szerint bármi történjék is, én nem állok meg. Menet közben fel fogom fedni a csoportoknak, hogy mit tanítottak nekem.

Sok ember van aki ezt nem veszi komolyan. Keon Főpapot is megtámadták (nem az interneten) múlt héten. A JoS komoly fenyegetést jelent.

Forrás: http://www.666blacksun.com/Intro_Sermons.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

