Köszönd Sátánnak!

2006. máj. 30. kedd

Nem akartam két külön választ írni, ezért egyben írom. Ne nekem köszönd – köszönd Sátánnak. Ő írt rajtam keresztül, illetve Démon barátaink is, illetve választ adott a kérdésekre és útmutatást is adott. Bármikor ha áttörést érsz el az erőddel és/vagy tudásoddal kapcsolatban, köszönd meg Sátánnak és a Démonoknak akik veled dolgoztak. Mióta hozzá fordultam hogy neki dolgozzak, olyan tudást és megértést adott nekem, ami azelőtt soha nem volt a birtokomban, pedig mindig is megszállottja voltam a tanulásnak és kutatásnak.

Az anyám múlt ősszel meglátogatott, és megmutattam neki a weboldalamat (ő nem használ PC-t). Nem tudta elhinni hogy ezt a sok cikket mind én írtam. Ő jól ismer engem, és teljesen el volt ámulva.

Ha nyitott és őszinte vagy, és Sátánnak akarsz dolgozni, illetve megfelelsz az ő óhajainak, ő FOG rajtad keresztül dolgozni.

Légy hálás Sátánnak. Ő igazán csodálatos.

Forrás: http://www.666blacksun.com/Intro_Sermons.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

