Gyógyítás

2006. ápr. 27. csütörtök

A pszichikus gyógyításnak több módszere is van. Az egyik tapasztalatomat olyasvalaki kapcsán éltem meg, aki nagyon közel áll hozzám, és egész életében küszködött ezzel a problémával. Ennek az embernek nagyon gyenge volt az a csakrája, ami a problémán uralkodott. Ez a bizonyos csakra nálam nagyon erős, ezért olyan színű energiát adtam neki, ami ehhez a csakrához tartozik, beprogramoztam (tiszta, egészséges stb. – ez személyes, ezért csak egy példát mondtam), bár a probléma más volt.

Ez először csak pár óráig tartott, és többre volt szükség. Több hónapon keresztül adtam az energiát majdnem minden nap, és végül sikerült a problémát megszüntetni. Az energiaátvitelek közti időt egyre növeltem. A krónikus betegségek úgy szívják fel az energiát mint egy fekete lyuk, és ha tényleg komoly a baj, ismételten el kell árasztani a problémát energiával. Összekapcsolódtunk asztrálisan, és szexmágiát, valamint az orgazmust is alkalmaztam, hogy több energiát adjak. Minél intenzívebb az orgazmus, annál erősebb az energia. Az orgazmikus energia sokkal erőteljesebb mint a sima energiaátadás. Ez a személy meditál és rendszeresen végez fizikai jógát. Ő egyedül is dolgozott a problémán, illetve velem együtt is, és rájött hogy miután jógázott, elég energiája volt amivel meditálni tudott, illetve fel tudta azt erősíteni.

Ez a személy most segít nekem néhány dologban. A privát jellege miatt nem beszélhetek a dolog részleteiről, de úgy gondoltam, ez sokaknak nyújtani fog egy kis segítséget, ha érdekli a gyógyítás.

Forrás: http://www.666blacksun.com/Intro_Sermons.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

