Mindennapi mágia

2006. máj. 4. csütörtök

Az aurát be lehet programozni, hogy megszerezze nekünk amire szükségünk van, és segítsen nekünk a mindennapi élet sok szituációjában. Elmúlt éjjel el kellett mennem valahová ahol sokan álltak előttem, és kevés volt rá az esély hogy elintézzem amit akartam. Bejelentkeztem és leültem. A tudatomat kiterjesztettem az aurámra, és elmondtam egy megerősítést: “Minden értelemben kiszolgálnak, és mindent megkapok amire ma este szükségem van.”

Ezt még többször elismételtem, miközben vizualizáltam, ahogy az aurám fénylik az energiától, azután más dolgokra gondoltam, hogy ne zavarjam meg az energiákat amiket mozgásba hoztam. Később úgy hagytam ott a helyet, hogy mindent megkaptam amire szükségem volt.

Fontos hogy minden megerősítést jelen időben mondj el, mivel a tudatalatti nem érti a jövő időt, a “fog” egy meghatározatlan jövőbeli időpillanat. Mindig 100% pontossággal kell meghatározni amit akarunk.

Az aurát sok különböző dologra be lehet programozni – kicsi és nagy dolgokra egyaránt, átmeneti dolgokra és mások befolyásolására is. Minél többet használjuk a hatalmunkat, annál erősebbek lesznek. Beprogramozhatjuk az auránkat hogy keltsen fel minket egy bizonyos időpontban, hasson mások aurájára, vonzzon vagy taszítson dolgokat, és még sok minden másra is.

Forrás:  http://www.666blacksun.com/Intro_Sermons.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

