A hatodik csakra

2006. márc. 20.

A hatodik csakra a harmadik szem mögött helyezkedik el, és ez egy különálló csakra. Úgy találtam, ez az a csakra, amit a legnehezebb tartósan és teljesen kinyitni. Néhányszor kinyitottam a sajátomat, de utána részben mindig bezárult. Rájöttem hogy ennek a csakrának fényre van szüksége. Azazel hangsúlyozta, hogy a tobozmirigynek is fényre van szüksége, és ez a hatodik csakrához kapcsolódik. Miután kiültem a napsütésre, és a harmadik szememen keresztül belélegeztem a napenergiát a hatodik csakrámba, végre sikerült végleg kinyitnom. Mikor a hatodik csakránk teljesen nyitva van, és rákoncentrálunk, érezni fogjuk, hogy az energia áthalad a koronán. Innen tudjuk hogy nyitva van. Azt is megfigyeltem, hogy mivel a hatodik csakrám csak részben volt nyitva, az alsóbb csakráim energiája a harmadik szememen keresztül távozott. Kicsit dolgoznom kellett az energiával (úgy mint a kézcsakrák kinyitásánál), egyenesen felfelé kellett irányítanom, ki a koronámon, hogy létrehozzak egy állandó energia-áramkört. Most, hogy a hatodik csakrám teljesen és véglegesen nyitva van, még erősebbek a telepatikus képességeim és az asztrális látásom, amik már régóta megvannak nekem.

Forrás:   http://www.666blacksun.com/Intro_Sermons.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

