Spirituális Sátánizmus – Sátán Szeretete

Tegnap éjjel néhány Démoni pecséten dolgoztam: nagyobb másolatokat készítettem kézzel egy projekt számára. Miután már egy ideje dolgoztam rajtuk (nem volt könnyű), észrevettem, hogy mennyi pozitív energia árad belőlük, szinte emelkedett hangulatban voltam. Hajnali 2 óra volt és fáradt voltam, ezért meglepett ez az energia. Elgondolkodtam, hogy mennyi hazugságot erőltettek rá az emberekre, és mennyire elnyomták a Sátánizmust. Annyi spirituális szépség és boldogság van a Sátánizmusban. Minél közelebb kerülünk Sátán Atyánkhoz, annál jobban fogjuk érezni, hogy mennyire csodálatos és pozitív lény. Sokszor töltött meg engem hihetetlen örömmel. Semmi rossz nincs abban, ha Sátán Atyánkat tesszük az életünk középpontjába, ha úgy óhajtjuk. Számomra szavakkal leírhatatlan élmény volt közel kerülni hozzá. Minden egyes nap erővel és boldogsággal tölti meg a lelkem. Büszke vagyok arra hogy Sátánista lehetek. A Sátánizmus “vallásossága” az, ahol megtaláljuk a belső szabadságot és felszabadulást. Ha közel kerülünk Sátánhoz, nincs mitől félnünk. Az emberek a tudás hiánya miatt félnek. Sátán tudást ad nekünk. Én építettem egy oltárt, ami előtt minden nap imádkozom Sátán Atyámhoz, és rendszeresen végzek rituálékat is. Ily módon ő megvilágosodást és spirituális értelmet adott nekem.

-Maxine Dietrich Főpapnő

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/SPIRIT.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

