Elengedés

Sátán Atyámmal való kapcsolatomban úgy találtam, fontos hogy egyszerűen engedjünk el dolgokat. Sátán a következőt mondja a Fekete Könyvben: “Én uralkodok minden teremtmény felett, és azok dolgai felett, kiket az én képem védelmez.”

A hit megtartása embert próbáló feladat lehet sokunk számára. Vannak közülünk akiket az ellenség tanításai miatt elhagytak vagy kihasználtak, vannak akiket más emberi lények sorozatosan átbasztak, vannak akik látták hogy ez történik másokkal, a szeretteikkel, és ez a lista sajnos tovább folytatódik. A neve pedig valóság. Valaki nemrég dühös volt rám, és a fejemhez vágta a következőt: “Te nem bízol senkiben!”. A válaszom ez volt: “Ezért vagyok még életben”. Ebben a világban sajnos nem bízhatunk meg teljesen másokban.

Sátán Atyánk viszont más. Segít nekünk begyógyítani lelki sebeinket, és segít felépíteni a bizalmat. Megtanultam hogy nem kell aggodalmaskodnom, csak hagynom kell hogy Sátán Atyám intézze az ügyeimet. Ő mindig megteszi ezt, és számomra mindennek pozitív a végkifejlete. Soha nem csapott be engem, és MINDIG ott volt mikor szükségem volt rá.*

Ugyanez vonatkozik a mágiára, elménk használatára, és az emberek befolyásolására is. Mikor nem erőlködünk, csupán koncentrálunk, akkor vagyunk a legerősebbek, a leghatásosabbak. Mikor aggodalmaskodunk, az elvonja a figyelmünket, illetve ha túlzottan azzal vagyunk elfoglalva amit csinálunk, saját magunkat győzzük le.

Az életben rájövünk hogy ebben a világban nem lehet megbízni, de a dolgok másmilyenek Sátán Atyánkkal, és ő ezt be is bizonyítja nekünk, pusztán időre van szükségünk. Nagyon fontos hogy higgyünk Sátán Atyánkban. Ő az egyetlen akiben teljesen megbízom, és a Démonom, Azazel. ÉLJEN SÁTÁN!

– Maxine dietrich Főpapnő

*Ezt a prédikációt évekkel ezelőtt írtam. Azóta sincsenek a dolgok másképp. Sátán Atyám mindig ott volt ha szükségem volt rá, és mindig megtartotta a szavát. Sosem vert át. Soha nem ismertem nála csodálatosabb lényt. Az életemet pozitív irányba fordította, és nagyon sok belső boldogságot adott nekem.

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/LettingGo.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

