A hit megtartása

2001-2002-ben sokat kutattam, mivel Sátán Atyám ezt akarta tőlem. Nem volt sok pénzem, de Sátán Atyám gondoskodott az alapvető szükségleteimről.

A fitneszklubban ahol dolgoztam, volt egy nő, aki rendszeresen járt hozzánk. Felajánlotta, hogy elvisz a boltba, és vesz nekem egy pár cipőt. A cipő amit akkor viseltem, enyhén szólva is rossz állapotban volt. A lábam rossz volt, és a régi cipőm kényelmes volt. Az volt a gond, hogy ez a nő mélyen benne volt a kereszténységben. Állandóan térítgetett. Tudta hogy engem nem érdekel a vallása, és azt is megmondtam neki hogy értem ne imádkozzon, soha. Én barátságos vagyok az emberekkel, társaságkedvelő vagyok, és vele mindig is barátságosak voltunk egymáshoz.

Gondolkozni kezdtem, hogy ez kezd túl barátságos lenni. Ő túlzottan keresztény, és templomba járásról, keresztény tevékenységekben való részvételről beszél másoknak. Emlékeztem mit mondott Sátán Atyám az Al Jilwah-ban arról, hogy nem engedi meg a barátságos kapcsolatot keresztényekkel és olyanokkal akik ellene vannak. Ráadásul többször is láttam és olvastam komoly problémákról, amik akkor jöttek elő, mikor egyikünk keresztényekkel barátkozott.

Sátán Atyámat mindennél jobban szeretem, és soha nem tennék olyasmit, ami az akarata ellen van. Ott azonnal NEM-et mondtam magamban. Nem érdekel hogy lyukas a cipőm. Az sem érdekel ha mezítláb kell járnom, de nem fogok Sátánnal szembeszegülni.

Órákkal később aznap éjjel találtam egy vadiúj cipős dobozt. Benne pedig megláttam a legszebb pár, NAGYON drága sportcipőt, ami pontosan az én méretem volt. Felvettem, és tökéletesen illett rám. Megköszöntem Sátán Atyámnak a cipőt. Nem tudom honnan jöttek, addig nem voltak ott. Sátán Atyámtól rengeteg csodát láttam már. ÉLJEN SÁTÁN!

-Maxine Dietrich Főpapnő

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/KEEPING.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

