Sátán elhagyja valaha is a követőit?

Kérdés: Sátán elhagyja valaha is a követőit? Néha úgy érzem, elhagyott.

Válasz:

Légy erős, és folytasd a meditációkat, próbálj meg mindennap kundalini- vagy hatha-jógát csinálni. Sátán és Démonjai rendkívül elfoglaltak. Vannak időszakok mikor napokig nem hallok felőlük, vagy akár annál is hosszabb ideig. Megértem ezt, mert tudom hogy elfoglaltak. Sok minden forog kockán itt, és a világ eseményeivel kapcsolatosan is.

Ebben az évben Beltane előestéje több mint valószínű hogy kivételesen zsúfolt lesz a Pokol Erői számára. Próbálj dolgozni magad megerősítésén, és kapcsolódj be a küzdelembe, amit ellenségeink elpusztításáért vívunk. A kereszténység gyorsan gyengül. Minél több emberre van szükségünk, akik folyamatosan azért dolgoznak, hogy ezt az utálatos és álságos szörnyet elpusztítsák.

Hell’s Army E-Group

Sokszor volt már, hogy napokig nem hallottam Sátánról, sem semelyik Démonról, de azt tudni kell, hogy ők megbízhatóak, és mindig a kezükben a dolgok irányítása. Volt egy közel nagyon komoly, és potenciálisan végzetes helyzet, amiben egy szerettem forgott veszélyben. Sürgősen segítségül hívtam Sátánt, és ismét megtapasztalhattam egyik csodáját a sok közül. Megdöbbenésemre és ámulatomra semmi rossz nem történt. A szerettem is megdöbbent, és ezt soha nem fogja elfelejteni, most már tudja hogy Sátán valóságos. Ez nagyon személyes dolog volt, de nem tudom elmondani, mennyire hálás voltam Sátánnak [már megint, sokszázadik alkalommal], és ahogy Sátán ezt a szituációt kezelte, az nem más volt, mint egy hatalmas csoda. Rengeteg csodáját megtapasztaltam már.

Sátán nem hagy el minket.

Forrás: http://www.666blacksun.com/Does_Satan_Ever_Leave_His_Disciples.htm

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

