Titkok

A Sátánizmus a tudás ösvénye. Minél közelebb kerülünk Sátánhoz, Ő annál több dolgot fed fel előttünk, és annál többet tanulunk. A megértés a tudással együtt érkezik. Arra a tudásra építkezünk, ami már a miénk. Az Al Jilwah-ban Sátán Atyánk felszólít, hogy tartsuk meg a titkait. Ha már készen állunk, felfed nekünk bizonyos tudást.

Sátán Atyám többször próbára tett engem: a hitemet tesztelte. Akkor még ezzel nem voltam tisztában, de a próbákat kiálltam, és a hitem erősebb mint valaha. Számomra ezek a próbák a félelmek leküzdését is tartalmazták. Abban az időben féltem, de ennek ellenére továbbhaladtam. Eldöntöttem hogy megtartom a hitem Sátánban, nem számít mi történik. Ez már egy jó ideje volt.

Sátán azt is mondja: “Mikor jön a kísértés, szövetséget kötök a bennem bízókkal.” A bizalom ugyanolyan fontos mint a hit megtartása, és az, hogy erősek maradunk az ellenállással szemben. A jutalmunk hatalmas és megfizethetetlen.

Mindannyian szabad akarattal rendelkezünk. Mikor kimutatjuk Sátán Atyánknak való elkötelezettségünket, ő megjutalmaz minket. Olyan mintha egy magasabb szintre jutnánk, ahol a gyengék lemaradnak, az erősek pedig folytatják az útjukat. Ekkor tanulunk közvetlenül Sátántól és a Démonjaitól. Ezeknek a teszteknek a válaszai most derülnek ki.

Ha elérjük ezt a szintet, csak előrefelé haladhatunk. A megszerzett tudással és megvilágosodással soha nem fogunk visszafejlődni, csak növekedni. A tudás lehetetlenné teszi a visszafejlődést. Ekkor kezd minden összekapcsolódni, értelmet nyerni, ekkor kezd összeállni a kép.

A Sátánizmus minden szintje az igazság egy részletének felfedése, illetve egy próba, amit csak az erősek és bátrak élnek túl. Ha miénk a tudás, az ajtón belépve az rögtön bezáródik mögöttünk, és csak előrefelé haladhatunk.

-Maxine Dietrich Főpapnő

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/SECRETS.html

 

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

