Hódolat és tisztelet

Rengeteget tanultam közvetlenül Sátántól és a Démonjaitól. Minden amit felraktam erre az oldalra a Démonokkal való kapcsolatfelvételről, és a velük való kapcsolat kialakításáról, közvetlenül a Démonoktól származik. Ezeket az információkat nem könyvekből szereztem. Minden amit a Démonokról szóló könyvekben olvastam, téves volt. A legtöbb, népszerű könyvekben található információ a Démonokról a régi varázskönyvekből származik, amiket zsidó rabbik, illetve keresztények írtak.

Azazel eljött hozzám, és elmondta, a Démonok nagyon dühösek, amiért Sátán Atyánkat ennyi tiszteletlenség éri, sokszor még a sajátjaitól is. Nem tettek rájuk nagy hatást a LaVey-féle „Sátánisták” (legtöbbjük ateista), és azok sem, akik Sátán Atyánkat valamiféle szolgaként próbálják meg felhasználni. Sajnos a legtöbb ember azután fordul Sátánhoz, miután megtapasztalta más vallások negatív és spirituálisan destruktív hatását.

Nem kell minden alkalommal elvégeznünk egy teljes rituálét ha kapcsolatba akarunk lépni Sátán Atyánkkal. Én minden nap imádkozom hozzá, és megköszönöm neki mindazt amit értem tett. Ő mindig hall engem, és válaszol nekem. Nem tudom ennél jobban hangsúlyozni, mennyire fontos hogy közeli kapcsolatot építsünk ki Sátánnal, mivel ez lesz az a pont, ahonnan kezdve tanulni és növekedni fogunk. Minél közelebb kerülök Sátán Atyámhoz, annál jobban lelkesedek iránta, és annál jobban lenyűgöz engem. Annyi spirituális gazdagságot és kiteljesedést érhetünk el, ha életünk középpontjába Sátánt állítjuk.

A rendszeres rituálék szintén nagyon fontosak. Az újaknak azt üzenem: tegyétek félre a múltatokat, és ismerjétek meg Sátán Atyánkat mindenféle előzetes elvárás nélkül!

-Maxine Dietrich Főpapnő

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Respect.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

