Össze vagy zavarodva?

Néha sokunk egy kicsit kiegyensúlyozatlannak érzi magát pszichikailag, össze van zavarodva. Személyes tapasztalataim azt mutatják, hogy ezek a problémák általában egyetlen forrásból származnak: valami hülye keresztény imádkozik értem. Emlékszem, egyszer az ellenség gondolatai ostromolták a fejem, amiket azonnal elátkoztam; és ez a keresztény nő volt elég bátor bevallani hogy ő imádkozott értem. Mikor elmagyaráztam neki, hogy Lucifernek szenteltem a lelkem, és vérrel írtam alá, és hogy boldog vagyok, az enyhe pszichikus támadások megszűntek. Általában ha valaki ráhangolódik erre, és tudja hogy mi is ez, a támadó keresztény kiléte lelepleződik.

Mindenkinek van gondolati energiája, még a keresztényeknek is. Az imádságaikat általában pszichikus zavarként vagy nyugtalanságként, nemkívánatos behatolásként érzékelem. Az, hogy a keresztények “imákon” keresztül próbálják meg rákényszeríteni a sértő és utálatos meggyőződésüket olyan emberre aki visszautasítja őket, szerintem borzasztóan tiszteletlen és durva dolog. Általában ha tudjuk mi ez és honnan jön, az minden szinten megoldja a problémát.

A gondolatoknak energiája van, függetlenül attól hogy honnan származnak. Ez személyenként változhat, attól függően, milyen erős az adott személy aurája. Néhány ember erősebb energiamezővel született, vallástól függetlenül. Ez az egyik oka annak hogy a keresztény biblia azt tanítja a követőinek, hogy “legyen hitük”. Sokszor imacsoportok vagy erős koncentráció segítségével elérhetik hogy valami megtörténjen, aztán azt hiszik, a názáreti tette.

Sátánnak nincs szüksége imacsoportra. Ő hall minket, és személyesen adja meg a választ.

Ennyit a keresztényi “szabad akarat” képmutató tanításáról.

-Maxine Dietrich Főpapnő

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/FEELING.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

