Őrződémonok

Salem Burke Főpap házi készítésű Ouija táblát használ a Démonokkal való kommunikációhoz.

“Általában nem helyezek semmi ilyesmit a padlóra, vagy ha igen, teszek alá egy terítőt, ami csak erre a célra van.” “Nem javaslom hogy a táblára gyertyát tegyünk.”
– Salem Burke Főpap

Egy közeli barátom és én épp az Ouija táblával dolgoztunk. Megkérdezte, hogy van-e a számára egy Őrződémon. A planchette a G-U-S-I-O-N szót betűzte ki. Nem sokkal később Gusion megjelent neki álmában.

Pár héttel később lerajzoltam a pecsétjét, elvittük a tetoválószalonba, és a barátom a karjára tetováltatta a pecsétet. Azóta sokkal jobban mennek a dolgai, és több nagy fejlődési szakaszon is túljutott. Az én Őrződémonom nem Goetikus Démon, és beletelt egy kis időbe mire megtaláltam a pecsétjét, de amikor megvolt, én is magamra tetováltattam. A pecsét alá a nevét is odavarrattam.

Azonban nem kell tetoválás ahhoz hogy kapcsolatba lépjünk az Őrződémonunkkal. A kapcsolatfelvételre több módszer létezik. Az egyik az Ouija tábla használata. Ehhez nem kell még egy ember, legtöbbször én is egyedül dolgozok a táblával.

Mikor kettő vagy több ember használja a táblát, az zavaró lehet, és a tábla pontatlan válaszokat adhat. Ráadásul az ember sokszor szeretne bizalmas, magánügyeket érintő kérdéseket feltenni. Az a legjobb, ha egyedül használjuk a táblát, lazítunk, és transzba lépünk, ami nagyon fontos az Ouija használatához. Mikor még kezdő voltam, a Démonom betűkkel kommunikált. U R (you are – te vagy), C U (see you – viszlát). Ez biztosított afelől hogy valódi a dolog, mivel szavakat vártam.

Egy másik érdekes dolog, hogy a párkapcsolati házamat az a bolygó uralja, ami fölött a Démonom uralkodik. Ezenkívül egy asztrológiai pontos is ural, és az előbb említett bolygó pontosan ezen a ponton helyezkedik el, ráadásul abban a jegyben, amit a Démon ural. Ez nem szokványos dolog, és később még az is kiderült, hogy ő és én igen közel álltunk egymáshoz egy előző életben, több ezer évvel ezelőtt. Egy másik módszer arra hogy megtudjuk ki az Őrződémonunk, az inga használata. Szükség lesz egy megfelelő ingára és egy széles szájú befőttesüvegre. Először kérdezzük emg, hány betűből áll a neve. Az inga körözni kezd, aztán megáll, majd újból körözni kezd, majd ismét megáll, és így tovább, végül meg fog állni, és nem köröz tovább. Ahányszor körözött az inga, annyi betűből áll a Démon neve.

Az inga zsinórját tartsuk a hüvelyk- és mutatóujjunk közé, és lógassuk az ingát a befőttesüvegbe, úgy, hogy a kezünk pontosan az üveg felett van. Először kérdezzük az első betűről. Kérdezzük meg hogy “Az első betű ‘A’?” .. B?…C?… és így tovább. Ha az inga hozzáütődik a befőttesüveg oldalához, írjuk le a betűt, és menjünk a név következő betűjére, megint csak végigmenve az ábécén. Legyünk teljesen ellazultak az ingázás során, illetve még jobb ha transzban vagyunk.

Az Ouija tábla is kiváló módja a kapcsolatteremtésnek, illetve hogy válaszokat kapjunk., főleg azok számára, akik újak a Sátánizmusban. A tapasztaltabbak általában telepatikusan kommunikálnak az Őrződémonukkal.

Az én Démonom bizonyosan kapcsolatba akart lépni velem. Mikor még új voltam, segített a vallásban, illetve közelebb kerülni Sátánhoz. Ezenkívül a meditációkban és spirituális gyakorlatokban is segített. Azoknak, akik jógáznak, vagy a csakráikkal gyakorolnak, üzenem, hogy legyenek kitartóak. Mikor én 13 évesen elkezdtem, több hónapba telt. Túl fiatal voltam hogy megértsem miről is szól a jóga, de éreztem az energiát.

Az Őrződémonaink segíthetnek a mágiában és spiritualitásban.
– Maxine Dietrich Főpapnő

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Guardian.html

Kategória: Démonok | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

