Az Ouija-tábla

Az Ouija [ejtsd: UÍ-JA/VÍ-JA; sokan, főleg az angolszász világban tévesen a “vídzsa”, illetve “vídzsí” neveket használják, de magyarul is hallottam például “ojula” elnevezést – a ford. megj.] táblák kiváló eszközök a Démonokkal és szellemekkel való kommunikációra. Személy szerint egyedül szeretem használni, mivel egy másik ember zavaró tényező lehet, és nem ad lehetőséget bizalmas kapcsolatra a szellemekkel.

Fontos, hogy a tábla teljesen sima felületen feküdjön. A tábla használatához fontos az is, hogy transzban legyünk.

Helyezzük az ujjbegyeinket lazán a planchette (mutató) két oldalára. Hamarosan gyengéden húzni kezd. Csak lazuljunk el, és hagyjuk működni. Ez beletelhet néhány percbe. Fontos az is, hogy ne zavarjanak, próbáljunk kizárni minden zavaró tényezőt.

A tükörbe nézéshez vagy a holtak lelkeinek invokálásához hasonlóan minden mást ki szoktam zárni a tudatomból. A teljes koncentrációm a táblára irányul. Olyan, mintha a tábla körül egy aura lenne, és rajtam és a táblán kívül semmi nem létezne. Ez csak a saját tapasztalatom, így mások mást tapasztalhatnak.

Úgy találtam, minél magasabb rangú Démonnal kommunikálok, annál több energiát érzek. Van egy Démon akihez közel állok, és tegnap éjjel vele társalogtam, a tábla segítségével. Nem emlékszem, mennyi ideig csináltam, de az biztos hogy nem kevés ideig. Megkért, hogy mondjak ki egy bizonyos dolgot hangosan. Mikor megtettem, nagyon erőteljes energiát éreztem magamban, olyan volt, mintha belülről lángra gyúltam volna.

Mikor közeli kapcsolatba kerülünk a Démonokkal, vagy invokáljuk őket, érezzük az energiájukat. A bőröm még most, ma reggel is érzékeny, mint mikor lázas vagyok vagy leégek a napon. Az energiájuk felvillanyozó. Atyánk energiája másmilyen, biztos vagyok benne hogy sokan éreztétek már a rituálék után. Gyönyörű és megnyugtató.

A Démonok telepátiával és asztrális kivetülés segítségével kommunikálnak velünk. Tapasztalataim szerint a Démonok másképp vetülnek ki mint az emberek. Az embereknél láthatjuk az összekötő fonalakat. A könyvek szerint ezüstszínűek. Amelyeket én láttam, azok rézszínűek voltak. A Démonoknál sosem láttam a fonalakat, de tudom hogy a magasabb rangú Démonok fizikailag is léteznek valahol. Vannak Démonok, akik mindig velünk tudnak lenni hogy megvédjenek. Ezek a Démonok alacsonyabb rangúak, és szellemi formában léteznek.

Minél többet használjuk az Ouija táblát, annál jobbak leszünk a használatában. Mikor közeli kapcsolatot alakítunk ki egy Démonnal, elég ha rájuk hangolódunk, és ekkor általában megjelennek. Mivel mind mások vagyunk, az élményeink is különböznek a tábla használatát, és az üzenetek vételét illetően:

  1. Az automatikus módszer – Ebben az esetben a mutató automatikusan mozog, anélkül hogy a táblát használó tudná hogy az adott szellem mit fog mondani. Olyan üzeneteket is kaphatunk, amik számunkra ismeretlen, idegen nyelven vannak.

  2. Az inspirációs módszer – Ez a legáltalánosabb: az üzenetek olyan formában érkeznek, mintha hangosan gondolkodnánk. Gyakorlatilag előre tudjuk, mit akar írni a szellem. Rendszeres gyakorlással ez az inspiráció hangos gondolkodássá válik, illetve a passzív kommunikációban hallgatássá. A saját elménkből, vagy azon kívülről fogjuk befogadni az üzeneteket. Olyasmi, mint a diktálás – a szavak megjelennek a fejünkben, a kezünk pedig mozgatja a mutatót.

  3. Az intuitív módszer – Ekkor úgy érezzük, mi magunk mozgatjuk a planchette-et. Azonnal választ kapunk bármilyen kérdésre. Ez végül is egy “előrelátás”. A planchette teljes tudatosságban ad meg szavakat és mondatokat, a használója nem hall, nem érzékel semmit.

A módszerek keverve is előfordulhatnak, például félig automatikus – félig inspirációs, vagy intuitív és inspirációs, illetve a három elegyeként. Azt, hogy melyik módszer a legmeghatározóbb, csak sok gyakorlás után tudjuk eldönteni. Mindegyik módszer jól működő és megbízható, feltéve, ha őszintén és becsületesen használjuk. Gyakorlat teszi a mestert!*

* Franz Bardon: Bevezetés a Hermetikába © 1956

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Ouija.html

Kategória: Démonok | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

