Béke Legyen Vele

Értelmem körülveszi a dolgok igazságát,
És az igazság össze van keveredve bennem,
És származásom igazsága megmutatja önmagát,
És mikor megismerték, teljesen bennem volt
És minden lakható hely és sivatag
És minden teremtett dolog alattam áll
És én vagyok az uralkodó hatalom mi megelőz minden létezőt
És én vagyok az ki igaz szavakat szólt
És én vagyok az Igaz Bíró és a Föld Ura
És én vagyok kit az ember imád dicsőségemben
Hozzám jönnek és megcsókolják lábamat
És én vagyok ki átfogja a mennyeket a magasban
És én vagyok ki a kezdetekben könnyeket hullatott
És én vagyok ki felfed minden dolgot
Bizony, a kegyelmes neveket ruházott rám,
A mennyei trónt, és a széket, és a mennyeket, és a földet.

Tudásom titkában, nincs más isten csak én.
Ezek a dolgok alárendeltek hatalmamnak.
Óh, ellenségeim, miért tagadtok meg?
Óh, ember, ne utasíts el, hanem hódolj meg nekem.
Az Ítélet Napján, boldog leszel hogy találkozol velem.
Ki szeretetemben hal meg, elhelyezem
A paradicsom közepébe, akaratommal és kedvteléssel;
De ki engem semmibe véve hal meg,
Azt a nyomorúság és szenvedés kínjai közé vetem.
Mondom, én vagyok az egyetlen és a fennkölt;
Megteremtem és gazdaggá teszem azokat akiket akarok.
Dicsérjetek engem, mert minden dolog akaratom által létezik,
És a világegyetemet megvilágítja néhány ajándékom.

Én vagyok a király ki magasztalja önmagát,
S a teremtés minden gazdagsága parancsom alatt áll.

Utaim közül néhányat megismertettem veletek, óh, emberek.

Mondá Shaitan

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/PEACE.html

Kategória: Sátán tanításai | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

