Rohanó életmód

A legtöbb ember, főleg itt, az Egyesült Államokban rohanó életet él; gyors kajával, gyors internettel, gyors kiszolgálással, és „5 percen belül akarom” mentalitással.

A szellemi világ nem így működik. Nem győzöm hangsúlyozni: TÜRELEM, ÁLLHATATOSSÁG, és ELKÖTELEZETTSÉG.

Én nem láttam Démonokat, és nem kommunikáltam velük még hónapokkal a beavatási rituálé után sem. Emlékszem, körülbelül 6 hónappal a beavatásom után láttam Furackus-t és Elyth-t az oltáromon. Azazellel csak közel három hónappal azután találkoztam, hogy az említett két Démon megjelent nekem. Azazel a Fő Őrződémonom, és nagyon közel állok hozzá. Azelőtt azt sem tudtam, hogy Lucifuge Rofocal is az egyik Őrződémonom. Egyedi hangja van, könnyed kiejtéssel. Emlékszem hogy beszélt hozzám még amikor új voltam, de fogalmam sem volt róla hogy ki ő, csak annyit tudtam, hogy egy Démon.

Sátánnak fontos a türelem. Ő és a Démonok évezredekig vártak az emberiségre. Ez nem úgy működik, hogy valaki épp csak elvégzi a beavatási rituálét, majd csettint egyet az ujjaival és a Démon máris megjelenik. A kapcsolatok lassan épülnek fel, türelemmel, állhatatossággal, és elkötelezettséggel.

– Maxine Dietrich Főpapnő

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Life.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

