Emberek az életünkben

Mi, Sátánisták kicsiny csoport vagyunk ha a számokat nézzük, de egyre minden egyes nappal egyre többen leszünk, a fő vallásokkal szemben. Sajnos vannak olyan emberek az életünkben, akiket teljesen átitattak a keresztény és más ellenséges tanításokkal. Az ünnepek, családi összejövetelek és más találkozók próbára tehetnek sokunkat.

A keresztények erősnek érzik magukat egy keresztény csoporton belül, ami támogatja őket, de mikor egyedül kell elintézniük valamilyen szembenállást, kevés bátor akad közöttük. Láttam ilyen embereket összeomlani mikor nem volt meg a szükséges támogatottságuk. Annyira gyengék és függők. Több keresztény is otthagyta miattam a munkáját. Olyan konfliktusokat teremtenek, amiket aztán nem tudnak kezelni. A legtöbbjük csak beszél, beszél, és annyi.

Én több mint 15 évig ateista voltam. Gyűlöltem a kereszténységet és a tanításait, sokkal jobban mint egy átlagos ateista. Az „istenkáromlásaimtól” az emberek szó szerint megalázkodtak. Évekkel ezelőtt, mikor harmadik műszakban dolgoztam egy éjjel-nappali étteremben, egy nyúlbéla mindig bejött és leült a pulthoz. Egyik éjjel ez a nyúlbéla beleszólt a társalgásomba egy LaVey-féle Sátánista tizenévessel, ami nem tartozott rá. Jól kiosztottam, és elmentem, mivel véget ért a műszakom, és így be is fogta a száját. Amint kiléptem az ajtón, (a fiam is ott dolgozott mint pincér) a keresztény pasas odajött hozzá, és elkezdett regélni „istenről”. A fiam ráüvöltött: „BASZD MEG AZ ISTENT!” A fickó azonnal megrémült.

A legtöbb keresztény gyenge, mindegy hogy munkatársunk, rokonunk vagy bármi más. Ritkán fogsz egyet is többedmagunkkal szemben állni. Természetesen mikor a keresztények csoportban vannak egyetlen ember ellen, már más a helyzet. Egyszer három keresztény fizikai erőszakkal fenyegetett meg, miután megszólítottak egy könyvtár előtt. Megmondtam nekik, mit gondolok a názáretijükről. Természetesen heves vitába kezdtünk, és mindhárom ugyanazokat az ostoba kifejezéseket szajkózta, logikus vagy ésszerű érvek nélkül. Az egyetlen dolog amit be tudtak vetni, az a fizikai erőszak lehetősége volt, semmi több. Egyikük egy lelkipásztor volt. Erre később jöttem rá, mikor megláttam egy TV-reklámban, amint épp a templomát reklámozta. Nem hátráltam meg, és mikor látták hogy az összetűzésből több is lehet, elmentek. Eleget vitáztam velük, és a végén egy szót sem tudtak szólni. Olyan vitákat kezdeményeznek, amit nem tudnak befejezni.

A legtöbb ilyen keresztény nem jut sehova. Sátán olyan erőt ad nekünk, ami nekik sosem lesz. Csak rájuk nézek, és azt látom, a legtöbbjük gyenge, és hogy mennyire rászorulnak mások elfogadására. Elsősorban ez vezeti őket a kereszténység karmaiba. Sátán természeténél fogva egyedül jár az úton. Nincs kicsinyes seggnyalás, nincs megfelelés az „elvárásoknak” és mások értékrendjének. Mi egy elit csoport vagyunk. Senki előtt nem hajlunk meg. Megvan a hatalmunk ahhoz hogy széttépjük és kiköpjük őket, és ezt ők is tudják.

A keresztények mindig mondják hogy majd imádkoznak értem, mire én is megmondom nekik hogy imádkozni fogok értük, és ez aggodalommal tölti el őket. Első kézből láttam, mi történik azokkal a bolondokkal, akik elég ostobák ahhoz hogy „imádkozzanak” értem. Sátán és a Démonok megbüntetik azokat akik zaklatnak minket, lehet hogy nem azonnal, adj nekik egy kis időt.

Ha megemlékezünk szeretteinkről a rituáléinkban, az csodákat művelhet. Akik iránt pedig közömbösek vagyunk, azok kit érdekelnek? Kinek van szüksége rájuk vagy kicsinyes bolondságukra? Számomra nem is léteznek. Annyira gyengék, hogy még a csend is zavarja őket. Engem nem izgat.

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/PEOPLE.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

