Harc a vallási diszkrimináció ellen

Tegnap este a családom és én elmentünk a helyi Wal-Mart-ba bevásárolni. Én mindig nyíltan hordom a Baphometem. Fizetéskor a pénztárosnő megszólalt: „Jézus.” Nem tudom miért, talán egy Démon szólalt meg bennem, automatikusan azt mondtam: „Sátán.” Ez még vagy négyszer lejátszódott. Ez a nő goromba is volt.

A férjem elment megkeresni a gyerekeket, miután bepakoltuk a cuccokat. Munkába kellett mennem, és azon vívódtam, most mit tegyek. Amíg ott vártam a férjemre, megfordultam, és ez a fickó, aki az áruháznak dolgozik, ott volt közvetlenül mögöttem. Megkérdeztem, tudna-e szólni a menedzsernek, mire azt mondta, ő a menedzser. Panaszkodtam neki arról, hogyan bánt velem a pénztárosnő a vallási jelképem miatt. Udvariasan elmagyaráztam neki, hogy „Ez itt Amerika”. Hozzáadtam azt is, hogy felhívhatnám az A.C.L.U.-t, és jogi eljárást kezdeményezhetnék. Mondtam neki hogy dolgozni megyek, és ez a nő „elrontotta az egész estémet” (ez a jogi eljárás alapja). A menedzser elnézést kért, és biztosított afelől hogy intézkedni fog.

Furcsa egybeesés, hogy a férjem elment a gyerekekért (várnom kellett), és a menedzser pont mögöttem volt egy hatalmas áruházban. Sátán Atyám itt megtanított valamire.

A Sátán elleni inzultáció és diszkrimináció tolerálása (felnőttként, nem életveszélyes helyzetben) megfelel annak mintha odafordítanánk a másik orcánkat is, és ezért ez sértő Sátánnak. Ha nem mondtam volna semmit, egész éjjel, sőt, lehet hogy még másnap is ezen idegeskedtem volna.

Udvariasan tegyünk panaszt, profi módon, de soha ne kerüljük el. Ennek a diszkriminációnak véget kell vetni. Csak rajtunk keresztül lehet ennek vége, és csak rajtunk keresztül lehet nyílt és szabad a Sátánizmus.

-High Priestess Maxine Dietrich

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Complain.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

