A Föld

Mikor új voltam a Sátánizmusban, sok érdekes spirituális élményem volt. Egyik éjszaka, mikor a házamhoz közeli parkolóban sétáltam, épp befejeztem egy üveg kólát, és szokásom szerint eldobtam az üveget. Ez egy szokás volt. Mint azt legtöbben tudjátok, mielőtt Sátán megjelent az életemben, ateista voltam, és semmivel sem törődtem.

Úgy éreztem, mintha valami megérintené a tarkómat, és egy hangot hallottam a fejemben: „vedd azt fel!” Azonnal vettem a lapot. Később, mikor a Yezidi Ördögimádókról szereztem információkat, azt olvastam, hogy a Yezidik még csak nem is köpnek a földre, mivel a Föld Sátáné.

Ezek a tapasztalatok azt mutatták, hogy Sátán Atyánkat érdekli a Föld sorsa. A munkahelyemen hozzáférhetek a szelektív hulladéktárolókhoz. Aznap éjjel az én feladatom volt a takarítás. Mikor a szemeteseket ürítettem ki, kivettem a műanyag hulladékot (a legtöbb tiszta volt, és kesztyűt viseltem) és beletettem a szelektív tárolóba. Ugyanezt megcsináltam a fémdobozokkal. Ez kedvére való Atyánknak.

Biztos most sokan azt kérdezik, mit ér ez? SOKAT. MINDEN KIS CSELEKEDET SEGÍT! Ne aggódj mások miatt, csak saját magad és a szeretteid miatt. A Föld beszennyezése és meggyalázása tiszteletlenség Sátán felé. Nem kell letérni az utunkról, csak figyeljünk a saját piszkunkra.

A Sátánizmus egy életszerető vallás. Mi ezen a Földön élünk, Sátán Atyánk ezt a helyet adta nekünk. Ha mindegyikünk megcsinálja a saját részét, segíthetünk jobbá tenni ezt a helyet, és példát mutatunk másoknak.

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/EARTH.html

Kategória: Sátán prédikációi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

