Hol van Sátán?

Több embertől is kaptam olyan e-mailt, amiben azt panaszolták, nem érzik Lucifer jelenlétét az életükben. Nekik a következőt javaslom: ha van egy kis időd, ülj le csendben, lazíts, és gondold végig, mi minden történt azóta, hogy Atyánkhoz fordultál. Írd le ezeket egy naplóba, ugyanis az ember feledékeny lény. Másrészt mikor rossz kedved van, átolvashatod a naplót egy kis pozitív inspiráció gyanánt. Nekem általában minden nap van mit leírni.

Ezután gondold végig az életed. Hasonlítsd össze a mostani életedet a korábbival, mikor keresztény, ateista, vagy akármi voltál. Lásd a különbséget, és írd le. Ez a különbség Lucifer.

Néha a dolgok nem ennyire szembetűnőek, amíg nem tudatosítjuk őket. Múlt héten a következő történt velem:

Információ után kutattam a neten, persze mind tudjuk, hogy ez gyakran sehová nem vezet. Sajnos én sem találtam meg amit kerestem. Egy Démon hangját hallottam a fejemben, azt mondta, menjek le a drogériába, és keressek egy bizonyos magazint. Szükségtelen mondanom, hogy elég pocsék hangulatban voltam (az egész napom rossz volt).

Először is azt hittem, több pénzem van a folyószámlámon, mint amennyi tényleg volt. Elmentem egy bankautomatához. Ezután benéztem a drogériába – nincs magazin. Késésben voltam a munkából, ráadásul ez egy szombat este volt. Rövidre fogva: Atyám megmentett. Sok, kicsi csekket adtam fel. Mikor mind a bankba kerültek volna hétfőn, hatalmas mennyiségű hiteltúllépésem lett volna, köszönhetően a matematikai hibáimnak (nem figyeltem a részletekre, miközben több dolgot próbáltam csinálni egyszerre).

Pénzt kértem Atyámtól, és még többet is kaptam mint amennyire szükségem lett volna. Ki tudtam fizetni a számláimat, és még extra pénzem is maradt fizetésig. Ezt sokan szerencsének hívják, de én jobban tudom. Megköszöntem Sátán Atyánknak egy rituáléban. Végig mellettem állt.

Mind ismerjük azt a gyönyörű, eksztatikus aurát, ami körbevesz minket a legtöbb rituálé után, és ami néha erősebb, néha gyengébb. Mindegyikünk jobban tudatában tud lenni Atyánk munkájának, csak figyelni kell. Ezért ajánlom a napló vezetését. Egy ajtó már ki is nyílt ha tudatában vagyunk jelenlétének.

– Maxine Dietrich Főpapnő

Forrás: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Where.html

Kategória: Sátánizmus kezdőknek, Spirituális Sátánizmus | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

